Kaderlmc yaa bu dişler gecsin de ben sendrom ve ayaklara inanmadığım için adı her neyse razıyım ona 😆 cocuk yani sonucta şnatlasacak istemeyecek bne bilirim koduna girecek onlar benım için pek önemli değil de. Böyle hastalık ates huzursuzluk olunca cok üzülüyorum elimden bişey gelmeyğnce 🥴😔