Lalinn Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu ama sezaryen göbeğim neredeyse aynen duruyor,hiç bir kıyafetime giremiyorum korse kullanıyorum ama o bile istediğim kadar gizleyemiyor ve daralma da yok,siz geçirebildiniz mi göbüşünüzü neler yaptınız?
Asyaveannesi04 Lalinn 9.5 aylık bebeğim 73le doğuma gittim şuan 60ım ideal kilom 53-55 ama yok o göbek yapıştı sanki bana spora başlayacağım bakalım inşallah ozaman gider 🤦🏻♀️
Masal001 Lalinn benim koca göbeğim vardı diyet ve bölgesel incelme ile giderdim şimdi pantolonlarımin düğmelerini kapatabiliyorum eşofmanlara veda ettim 😁😁😁
ikizprensesannesi Lalinn benim tek sıkıntım göbeginde ki buruşuk luk ikiz gebe beşiktaş olduğu için derim baya gergin olmuştu doğumda yapınca fena saldı kilolar gitti sadece burusukluk buna bir cözüm arıyorum bende 😞😞
Lalinn ikizprensesannesi annem gibi,annem bana hamileyken karnı çok büyümüş kilolu da bir bebekmişim normal doğurmuş ama buna rağmen karnı buruş buruş kalmış.Onun da yolu sanırım sporla karnı sıkılaştırmak ama kolay mı deseniz çokk zor
Masal001 Lalinn emziriyorum online diyet yaptım emziren anneye göre düzenlendi diyet listem hem sütüm azalmadı etkilenmedi hemde zayifladm hatta 5 gunde 4 kilom gitmişti bile aşırı ödemim varmış oysaki farkında değilim sonradan da 2 kilo gitti yani 1 ayda 6 kilo verdim sağlıklı beslenerek hemde kendimi çok dinç hissettim önceden hep halsiz vücudum u ağrıyor hissediyordum gün içinde hep uykum geliyodu sabah dayak yemiş gibi uyaniyodum evde de vakit buldukça lesli yapmaya karar verdim şimdi bakalm güzellik merkezinde de göbekten tamam 3 seansta 44 cm gitti tabiki seansimi da diyetle destekledim ekstra da diyetlede fazlaca inceldim böyle yani canım
Lalinn Masal001 aaaa ben de yapayım bana nerelerden yardım aldığınızı yazar mısınız peki yani diyetisyen mi ya da listeye internetten mi ulaştınız bana da bilgi verirseniz çok sevinirim:)
ikizprensesannesi Lalinn evet canım karın egzersiz yapmak mekik veya estetik cerrah müdahalesi lazım bakalım artık denicem birşeyler
Cansu4401 Lalinn kızım 11 aylık oldu hedef kiloma geldim fakat göbek hala var platese gidecem mecbur göbek kaldı