Brnmrv asla düşünmedim kızım 17 aylık olacak neredeyse! Arkadaşımızın kızı 2 yaaşında küpesini çıkarıp yutmuş. Bağırsağa geçsin diye bekliyorlar şuanda. Geçmezse alınacakbirde sivri yani yuvarlak birşey değil bağırsakları incecik daha delerse ederse korkusu bence biraz büyüdüğünde yapılmalı tabi anneler daha iyi bilir evlatlarını benim kızım uyku halinde çok kulaklarına saldırıyor o yüzden cesaret etmedim şimdiye kadar.