ayvazece07 Antalya’da yaşıyoruz evimiz klimalı, doğalgaz yok. Normalde bebek yokken üşüdükçe açar veya kalın giyer arada kapatırdık. Şimdi bebek var klima çok sık açık olacak sizce uyku tulumu kaç tog olmalı ? Çok kararsızım
Lulemom ayvazece07 oda sıcaklığı önemli. Oda sıcaklığına göre uyku tulumu alırsan klima açmana gerek yok üşümez. Hatta soğukta daha iyi uyur bebekler.
kadriye07 lcw dan 0.5 tog aldım ilk soğuklar için acaba 1 tog da alsam mı e bebekte var 1 tog başka hangi markalar iyi
Gul0735 Ben tog olarak değil de içi müslin dışı pazen bir uyku tulumu diktiriyorum ınstagramda bir sayfada gördüm herkes de çok memnunmuş