twinshomedesing Kızlar merhaba oğlum sanırım üşüttü şiddetli öksürük ve burun akıntısı var doktora götürdüm amoklavin surup yazmış araştırdım antibiyotikmiş daha hiç bu tarz ilaç kullanmadım kullanan varmı açmı veriyoruz tokmu yan etkisi oldugumu bebeğinizde
Nilunas twinshomedesing biz 1 haftadır kullanıyoruz tam içiremiyoeum istemiyor içmeyi ama iyileşti kızım ciğeri enfeksiyon kapmış ondan yazdı balgam dan boğuluyordu kızım
pogacayanakk twinshomedesing benim bebeğime de yazılmıştı geçende tok verilmesi gerekiyor ve 1 hafta sonunda atılması lazım
twinshomedesing Ya şöyle benim oğlumunda şurupları sevmiyo o yüzden zorla eşimle içiriyoruz acaba sabah işe gitmeden versek aç karnına oluyor ozaman sorun olur mu ? Yoksa tek basıma veremem gibi
Pastaneusuluislakkek twinshomedesing olmaz. Tok karnına vermeniz gerekiyor. Hem bebeğinizin mide sağlığı hem de ilacın emilimi açısından. Daha önce amoklavin çalıştım. İlaç mümessiliyim.
Esaslan pogacayanakk merhaba benim bebeğimde bugün kullanmaya başladık ilaçtan sonra kakası mukuslu oldu yani ilk defa böyle oldu açıkçası , size de olmuş muydu ilaçtan mı diye düşünüyorum da .
Pastaneusuluislakkek Pastaneusuluislakkek kusura bakmayın ya tarihe bakmadan yazdım, çok eskiymiş gönderiniz.
Pusuk Pastaneusuluislakkek merhaba mumessilmissiniz bise danismak istiyorum, ben sulandirdiktan sonra oda isisinda sakladim meger dolaba koymam gerekiyormus 1 hafta kullandim bebegime. Sikinti olur mu. Yeni bitti