Kızlar son 1 haftadır acildeyiz, bebeğim krize giriyor ikiniyor sürekli gazını da çıkarıyoruz ama yine aynı iki kez 3 gün ara ile film çekildi, ve tüm karnı kenarı gaz doluymus, pediatri doktoruna yönlendirdi doktor, herşeyi yaptım, ama yok çocuğum karnına dokundurmuyor bile, 1 hafta öncesine kadar hiçbir sorunumuz yoktu