neseezgi Merhaba arkadaşlar, Van Edremit tarafında 2 yıldır ikamet ediyoruz ve oğlum 24 aylık. Oyun grubu aradım fakat bulamadım. 1,5-2-3 yaş grubuna uygun annelerle beraber kendi oyun grubumuzu kurabiliriz diye düşünüyorum sizler ne dersiniz ?
Zsnbr neseezgi bende cok araştırdım gerçekten yok yAni keske öyle bişey olsa ama Edremit uzak ya biz merkezdeyiz yakın olsa hc kacırmazdım.
Mehtaparel neseezgi merhaba bizde merkezde oturuyorum bende isterim olmasını ve arabamız yok yoksa bende istiyorum oğlum için 2,5 yasinda
Dilos01 Van’da değilim bende katılmak isterdim çocuğum tek başına büyüdü 2 yaşında parka gidiyoruz çok sessiz kalıyor ama Evin içinde asla Oylr değil hiç susmaz konuşur Sürekli dışarıya karşı bi sessiz kalıyor Buda tel başına büyüdüğü için diyorum ben Bu arada Adanada yaşıyorum 🥰
neseezgi Dilos01 Bizde sürekli parka gidiyoruz ama büyük çocuklar daha çok oluyor paylaşım ve akran oyunları için önemli olduğunu düşündüğümden böyle bir post açtım. İnşallah sizde bulursunuz
neseezgi Mehtaparel Merkezde ki arkadaşlarla bir yer belirlesek aslında önce tanışsak sonrasında neler yapabiliriz diye fikir alışverişinde bulunsak çok iyi olur diye düşünüyorum. Diğer arkadaşlar da bu fikre katılırsa
neseezgi Duru91 Haftanın belli günlerini belirleriz karar veririz, bir gün parkta bir gün evde bir gün başka bi oyun alanında gibi hızlıca aklıma gelenler sadece