Merhaba kızlar bebeğim 52 günlük her gece uzun uykuya geçmeden önce ( 3 saatlik ) ağlama nöbeti tutuyor sürekli mizildiyor gözleri kapalı bir şekilde. Kolik değil çünkü uykusu olunca yapıyor sadece. Uyuyamadigi için sinirleniyor dalamiyor..uzun süre ayağa kalkip sağa sola sallayınca yorulup uyuyor.. sizler nasıl uyutuyorsunuz önerilerinize ihtiyacım var.. ilerde ağırlasinca ayakta kucakta uyutmak çok zor olucak 🤕