Mukaddes_5 doktorlar bir garip zaten. Biri 4 e erken diyor biri 6ya gec diyor. Nasıl bilim insanları bunlar anlamadım. Sadece kafa karıştırıyorlar. Ben 5,5aylikken basladim, oturabildigi icin. 4aylik da baslatan cok duydum. Hangisi iyi hangisi kötü inanın bilmiyorum artık. İçine sineni yapmak en iyisi.