sadeturkvatandasi Irem4772 4 tanesi azı olmak üzere 10 tane var toplamda. 2 dişide patlamak üzere 1 aya onlarda çıkmış olur.
sadeturkvatandasi Irem4772 hayır hiç zorlamadı önler zorlamıştı ama azılar patlayınca farkettim😄 inşallah sizinde öyle olur
Irem4772 Lulemom aa hiç üzülmeyin çok normal diyorlar aslında her çocuğun aynı zamanda çıkarmasını bekleyemeyiz, en kısa zamanda sizin de süreç hızlanır😘
Seda1635 Lulemom geceleriniz nasıl geçiyor sancısı oluyor mu yeni gelecek olan dişlerinden dolayı ve neler yapıyorsunuz lütfen paylasıın 😔
uyanancirkin Lulemom benim kızımında 13 veya 14 aylıktı ilk üst 2 dişi patlatmıştı 🤣 şuan 4buçuk yaşında inci gibi dizilmişler 🤣🤣
Ertugrulnannesiii 2 alt bir tane üst patlamış yeni gördüm ve diğeri de uç çıkarmış gibi yani dört diyelim.11 aylık.