Kızlar selam belki doğal yollardan bildiğiniz bir şey vardır diye sormak istedim çünkü doktora götürüp antibiyotik e boğmak istemiyorum. Kızım 2 yaşında bende grip başlangıcı başladı muhtemelen benden geçti diye düşünüyorum. Dün gecede bu gece de öksürüyor. Öğlenleri sıkıntısı yok ama şu gece öksürüğü fena ne önerirsiniz acAba