hazo Bebeğim için şurubu kullanmaya başladım arkadaşlar. Şurubu buzdolabında saklamam gerektiği yazıyordu içinde fakat çocuğum bugün öksürmeye başladı acaba boğazına sıkıntı mı verdi ki soğuk olduğu için. Siz kullananlar nasıl veriyosunuz ? Yani dışarı bi yarım saat önce çıkarmam mı gerekiyor ki ? Bir de bu öksürük için önerebilceğiniz bişey var mı bebeğim 1 ay 18 günlük
Murez Her öksürük ya hapşırık hastalık belirtisi değildir takip edin çok sık mı öksürüyor. O zaman hemen doktora götürün bebeğiniz çok küçük çünkü. Ben şurubu enjektöre çekip dışarda biraz bekletip öyle verdim hep
honeyson Bizde verirken soğuk olmasından tedirgin olmuştuk o yüzden vermeden yarım saat oda sıcaklığında bekletiyorduk . Ben mama ile karıştırmanızı tavsiye etmem . Bebeğiniz tadını sevmezse mama ya da sütle ilişkilendirebilir
honeyson hazo evet doktora bu durumu söyledim gazı çıktığı için rahatlıyordur sancısı olmayınca da uyuyordur dedi
hazo honeyson bana sanki ilaç uyutuyor gibi geldi ama 😊 günlerdir uykusuzduk biz şimdi uyuyor biraz vicdan yapıyorum , günde kaç kere kullanıyorsunuz
Drysmsn Dışarıda bekletip iciriyorum bende ama yine de gaz için kesin çözüm değil şurup hala gazlı benim bebeğim
MrvB Bende kullanıyorum eğer acil değilse hatırladıysam yarım saat önceden çıkarıyorum içeçeği miktar kadar. Eğer unuttysam çaycının alt kısmında su kaynatıp buharına tutuyorum ılınınca veriyorum