Iki haftadır çocuğumu tanıyamıyorum uykum geldi beni uyut diyen bebe gitti asla uyumayan bir cocik geldi.Bi gece bıraktım dedim ne zamana kadar dayanacak saat 2 oldu yok anam hala ağlıyor uyumucam diye.Gecesi gündüzü aynı yatıramıyorum resmen.Tam yatmaya hazırlanıyorum karnım açıktı hoop şu hoop oyun oynamak istiyorum 😖 napcam ben ya