Merve1doruk 3 aylık oğlum sadece anne sütü alıyor cenaze nedeni ile memlekete gittik iki gün hasta oldu galiba öksürüyor ve burun akıntısı var bugün geldik evimize şükür ne yapmam lazım yardım eder misiniz öksürüğün kesilip gece rahat uyuması icin
Irem4772 Merve1doruk hemen ütü, kalın bir küçük havlu ısıtın üzerine beyaz banyo sabunu 15-20 kez sürün bebişin göğsüne koyun bunu 3-4 saatte 1 yenileyin çok iyi gelicektir
Elf55 Merve1doruk sarımsak kürü deneyebilirsiniz eğer bebeğinize tadım yaptırsıysanız 1 küçük diş sarımsak 1 tatlı kaşığı bal 4 5 damla karıştırıp verebilirsiniz hem bağışıklığı güçlenir hemde hastalığa iyi gelir bide öksürük için bal limon ikilisi yada pekmez gerçekten fayda ediyor
Cananalpaslan Merve1doruk sarımsak ve zeytinyağıni karıştırıp bir gece bekletip ayağının altına surmustum çorapla beklemişti öyle.
mycutebaby Irem4772 merhaba benimde kızım çok öksürüyor du sizin yazınızı gördüm bi havluyu ütüledim hemen üstüne de beyaz sabun sürdüm baya dediğiniz gibi koydum kızımın göğsüne acaba etki edermi ya 😢
Fatmanur5 Merve1doruk benim bebegimde 3 aylik grip ve oksurugu var ozellikle yatinca oksuruyor genzine gittigi icin iki kere gotursum doktora burnunu sık sık temizlemekten baska yapilicak bisey yok dedi atesi 38 dereceyi gever emmeyi birakir hizli hizli nefes alir verirse bogazindan ıslık sesi gelirse getir mutlaka dedi