Aselin_annesii 1.5 ay önce sezaryen oldum ve hala dikişlerimin üstünde etim şiş kalmış kızlar sizinde böyle mi yoksam bi terslik mi var doktora mı görünmeliyim ?
Irem4772 Aselin_annesii 1 yıl oldu hala ordaki etim burkularak dikilmiş gbi adeta bir dürüm 🌯 havasında duruyor çok üzgnm
Alparslan616161 Aselin_annesii bendede oldu ama intihap o bi süre sonra patlıyor karın baskı yaptığı için öyle oluyor aklında şüphe kalmasın istyrsn doktora gidebilirsin
findikkurdum56 Aselin_annesii biraz erken ama 1,5 ay önce olduysanız. 6 ayda benim hiç kalmadı sık masaj.
Aselin_annesii lceLady ama sanki ödemli gibi bu şekilde kalması garip görünüyor ya bi önerin var mı bu görüntünün gitmesi için
lceLady Aselin_annesii evet ancak kilo verip spor yaparsanız biraz daha düzeliyor. O kdr spor yapmama ragmen benim bile cok düz değildir. O bombelik olcak malesef
findikkurdum56 Aselin_annesii oraya bol bol masaj yapın kan dolaşımını arttırın parmaklarla. Çok çok azalıyor geçiyor. Biraz da yapısal vucut yapısı. Dikiş izinizde güzel geçer masah yaoaraanı oarmaklarla böyle dokunu gibi karıncalanma. Gıdıklar gibi
Aselin_annesii Alparslan616161 patlıyor derken anlamadım canım bildiğin patlıyor sıvı mı çıkıyor korktum şimdi
findikkurdum56 Aselin_annesii evet parmak hareketleri ile böyle nasıl ifade edegeğimi bilemedim. O şiş yere bastırarak tuşlara tıklar gibi . Bir de masaj aşeti vardı bizim tırtıklo top gibi onla üzerinden gecerek