Selam 15 günlük bebeğimin bir hastalığı yok Allah’a şükür ama genizinde hırıltı var burnu da biraz tıkalı gibi burnundan nefes alıyor ama 2-3 gündür daha zor ne yapmam gerekir aspiratörü kullanmayı bilmiyorum ve yenidoğan bebeklerde tehlikeli olur mu? Siz neler yaptınız bu durumda? Yardımlarınızı bekliyorum ❤️❤️