geceuyumayanne1 Doğum yapalı 15 ayı geçti ve ilk defa daha yeni adet oldumm doktora gitmiştim bu yuzden vakti gelince olursun demişti vakti gelmiş demekki şuda bı gerçek hala ağrılı oluyor karnım belik felaket 🙂