Kızım 8 aylık fena pişik oldu poposu çok kızardı kaynanam baş kili diye birşey varmış 2 cocugunada onu sürmüş bebekken çok iyi gelmiş aktardan alıp pişiriyormuşsun falan bişeyler söyledi güvenemedim ama kötü bişey olsa yaptırır mıyım hiç dedi çok iyi geliyor dedi duyan var mı neyin nesidir acaba adı baş kili