Merhaba güzel anneler, 6 buçuk aylık bebeğim var, yatmayı asla sevmiyor, uyumayı asla sevmiyor, karnı tok gazı yok bezi temiz rutin yapıldı herşey tamam uyuyor yarım saat sonra uyanıyor, herşey sil baştan ve gecr boyu böyleyiz, ama hep böyleydi bi yerde yanlış mı yaptık bilmiyorum, öneriniz var mıdır?