Smymn Emzik tutmadı ikiside 😊 Uyanınca kucağımda gezdirdim sakinlestirdim. Agladi tâbi ama yapacak bise yoktu.
Şöyle söyleyeyim. Gece beslenmesini bıraktırma konusunda yapacak pek fazla bişe yok maalesef. Kararlı olmak çok önemli. Ağladığı zaman ağlamasina dayanıp emzirmiyceksiniz. Çok Agliycak Emmek için ama onun iyiliği için yapıyorsun sonuçta. Çünkü gece beslenmesinin faydasından çok zararı var.