Aliayazz Pamukanne1 bence Asya olacaksa kesinlikle tek kalsın. Oğlum oldu adı Ali Ayaz ama kızım olsa tek isim koyardım kesinlikle. Benim tek ismim var ama kızlık soyadımı da kullanıyorum. Kızlarda tek isim daha mantıklı kendi soyadını da kullanır belki.
Deletedmon_65 Pamukanne1 kızım olsaydı düşündüğüm isimdi Asya ama yanına bir isim daha koymak isteseydim Asya Lina koyardım
123PrensAnnesi123 Pamukanne1 tek başına guzel isim ama yaninada istiyorum dersen ASYA MEVA olabilir 🤗