Nnnnb inşallah canım e sınav kolay internetten bol bol ehliyet sınav soruları yazıp çıkanları çöz geçersin 😊 direksiyonda da benim şöförlüğüm acemi de olsa vardı ne yapmam gerektiğini az çok biliyorum o yüzden kolay oldu ama zaten derslerde her şeyi öğretiyorlar kurs hocan ve sınavda denk gelen komisyon çok önemli heyecan yapmayıp özgüvenli olursan geçersin 😊