a-bukemm Kızlar selam, 40 günlük bebeğimle 1 buçuk saatlik uçak yolculuğu yapıcam. Akşam 9,20 de. Ankara’dan. Neyse deneyimleriniz neler acaba anlatır mısınız. Tavsiyeye ihtiyacım var .❤️🎀
Noriye a-bukemm 40 gunluk bebisle canadadan turkiyeye geldim 10 ucus bekleme sureleri ile bir gunu deviridk esim ben bebis sukur hava basincindan etkikenmedj simdi 5 aylik bir ay sonra tek basima seyahat edecegim ama zor olur eminim hareketlendi sukur dua edin 🤲 sizede iyi yokculuklar guzel gecer
Gizem1012 a-bukemm ben 20 günlükken yapmıştım aslında daha kolay oluyor şuan çoğunluk uykuda oldukları için büyük hallerine göre daha rahat eğer emzik emiyorsa uçak kalkarken ve inişte özellikle ağzı dolu olsun ben emzik vermiştim emzirerek veya mama vererekte kulaklarının rahatsız olmasını engellersiniz sadece kucakta tutma kısmı biraz yorucu oluyor bebeği konforlu bir şekilde yolculuk etmesi için insan kendini kasıyor
Emineyakupoglu Bence zor olmaz cünkü daha küçük uçağa binmeden hemen önce emzirin zaten 1 30 saat ben 2 ay önce İstanbul’dan Şırnak a döndüm guzeldi sıkıntı çekmedim ama emzirme önlüğü al kesin yanına be olur ne olmaz diye