Merhaba anneler benim 2 yaşında bir oğlum var rabbim bağışlasın 🙏 Oğluma kardeş düşünüyoruz ama düşünmüyoruz da ikilemdeyiz çünkü oğlum biraz sinirli bir bebek ama ben tek çocuk olduğum için çok zorlandım hep başkaları ile arkadaş olma ihtiyacı duydum ve oğlumun da tek kalmasını istemiyorum en azından bana ya da babasına birşey olursa sığınacağı bir liman olması lazım bence ☺️ Sizce çocukların yaş aralığı kaç olmalıdır ❤️