reyoliko Merhaba 3 ay önce sezaryen doğum yaptım. Gecen ayın 18’inde regl olmuştum. 4-5 gündür de ara ara kahverengi akıntı geliyor. Kasık ağrılarım da vardı ilk 2 gün yoğun derecede regl olucağımı sandım fakat kahverengi akıntı geliyor. Gebelik belirtisi mi yoksa normal bir durum mu yaşayan varmı?
Efuli6161 reyoliko yumurta tembelliği yada çikolata kisti tarzı kistiniz olabilir..enfeksiyon ve mantarda olabilir bir uzmana görünmenizde fayda var
Selin589 Canım bence o belirti diye dert etme kendine bir sürü nedeni olabilir kist ,polip , hormonlar , kansızlık, mantar …. Say say bitmez gidiver bir doktora baksın doktor. İçin rahat eder.
Alminazli Ben polikistikim sürekli o tarz kanamalarım oluyor ilk 1 sene emzirirken adet olmadım sorna hep yine aynı tarz lekelenmelerim oluo ara ara soğan suyu yapiyorm aninda akıntıyı kesiyo doktora gözükün yinede bi