sevimaskn Merhaba kızlar oğluma formül mama veriyorum ama kokusu gerçekten çok kötü normal mi iki marka denedik ikisi de kötü kokuyor bebeğime vermemelimiyim
Efuli6161 sevimaskn kokuları öyle malesef tuhaf kokuyorlar tarihi geçmediyse suda çözğnmesinde sıkıntı yoksa çocuk yiyiynce kusmuyorsa bozuk değildir
tineanigra sevimaskn normal :) güzel kokan mama yok ki hepsi aynı hatta bana anne sütünün kokusu da kötü geliyor bilmiyorum hiç koklamayı denediniz mi 🙃
Erdemalp sevimaskn evet normalde kokuyorlar. Ama bi kere bozuk mamaya denk geldim. Son kullanma tarihine 6 ay vardi. Bir actim aman allahim nasil bir koku. Hayvan olmus gibi les kokuyordu. Aksamdan kalmis balik copu gibi vermedim o mamayi tabiki. Eger oyle birseyse atin
Aysegul93 sevimaskn hipp biraz ağır kokuyordu ama aptamil kokmuyor o kadar. Anne sütünde bile tuhaf bir koku oluyor