Bebeğim 4 aylık oldu iki hafta önce saçını kestirdim çok sıcaktan isilik oldu be aşırı terliyordu en son saçını kestirmediğim gün agu hu gibi seslerle kendi sesini tanımaya çalışıyordu o günden sonra bir daha ses çıkarmadı yaşayan var mı çözüm bulan önünden çok konuşuyorum ama yok gülüyor falan ama ses yok