Nrn11 puset küçük geliyodur artık ondan durmuyordur. Otururken bacaklarını kollarını rahat hareket ettirirse durur bence, 360 olmasının bi önemi yok. Bendeki de 360 ama daha hiç kullanmadım. İnerken bindirirken kolay oluyo sadece ama yine de onu döndürene kadar indiriyorum uğraşmıyorum hiç. Boşuna 360 diye fazla para vermeye gerek yok bence. Ha tabi 2 yaşa kdar seyir yönünün tersine gitsin diyolar ama ne mümkün durmuyo. Ben 6. Aydan beri düz kullanıyorum.