kirmizibalikgolde arkadaşlar oturma yeri çok dik poposu aşağıda ayakları havada kalıyor? Normal mi . Anlatabildim mi . Resimde çok belli değil. Ama oturma yeri baya aşağıda bacak kısımları yukarıda kaliyor. Resimde normal çıkıyor anlamadim
Mmrryy kirmizibalikgolde normal bizimki de öyle. Öne kaymaması için diye düşünüyorum. Bir yaşında benimki
BihterZiyagil_ kirmizibalikgolde biraz büyük geliyor koltukta o yüzden demekki. 1 buçuk yaşından sonra tam gelmeye başlar
kirmizibalikgolde BihterZiyagil_ ama normalj o diyorsunuz yani değil mi . Oturduğu yer sandalye gibi dümdüz değil geriye doğru eğimli oluyor o zaman ?
kirmizibalikgolde Pastaneusuluislakkek aynen sandalye gibi duz değil. Geriye doğru eğim li normai o demekki biraz tuhafıma gidiyor açıkçası 🤪
peanutbutter kirmizibalikgolde ah buraya yazana kadar youtube a veya google a yazsanız anında cevap alacaksınız. Google da örnek resimler youtubeta örnek videolar var.
kirmizibalikgolde peanutbutter ah canım sende bu resmi bulup, kopyala yapışır yapıp ugrasana kadar neden evet bu şekilde oluyor yada hayır böyle olmaz yazsaydın . Neden sürekli aşağı çekmeye çalışıyorsunuz. ben buraya yazmak istedim . Beni üzdünüz . Mutlu olun şimdi. İyi günler
peanutbutter kirmizibalikgolde görsel olarak da görünce içinize siner diye düşündüm. Kusura bakmayın.