ozgealpaslan 3 yaş ve 1 yaşında 2 oğlum var doğdukları günden beri gece gündüz tek başıma baktım uykusuzluktan göz atlarım mos mor oldu gözlerime kan oturdu ama genede uyku şurubu damlası kullanamdim zararlı diye duydum ve öyle bişi kullanmak aklaima bile gelmedi kcuuk 9 da uyur ses olmazsa uyur genelde hep bı ses olur 11 de uyanır 2 de uyur buyukte gündüz uyursa gece ,2 yi buluyo uyuması tam uyudu uyucam derken diyeti açar gözünü 1 saat onu uyutacam diye sallarim