Tugba06 Bebeğim kasımda 1 yaşına gırıyor.. 1 yas asısı ates yapıyor VS diyorlar.. Tedırgınım.. Zor mu gercekten?
Lulemom Tugba06 devletin yaptığı hiç bi aşıda yan etki olmadı bizde. Sadece menenjitte hafif ateş yaşadık
Moonlightttt Tugba06 merhaba önceki asilarda ateş olmadiysa bunda da olmaz bence. Bizde ateş olmamıştı, kolay geçti şükür. Her bünye farklı
superrrmom Tugba06 29 eylülde yaptırdık çok şükür bizde hiç bir etkisi olmadı eve sorduğumda yan etkisi yok sadece 3 gün banyo yaptırma dedi bide götürmeden önce aradığımda bir kaşık calpol içir demişti o yüzden bizde bir farklılık olmadı
ada_21 Tugba06 b ilk gün asidan sonra calpol verdim sabah birde aksam yatmadan sıkıntı olmadi ertesi gün vermedim ateşlendi ve düşürmek biraz zor oldu açıkçası
Tugba06 Lulemom sadece 4.ay aşısı hafif ateş yapmisti bizde..diğerleri sıkıntılı geçmedi şükür ama işte 3 tane olunca yine bir tedirginlik var içimde.. çevre de buna Tuz biber tabi 😔
Tugba06 Moonlightttt bizim sadece 4.ay aşısı hafif ateş yapmıştı.. diğerlerinde sıkıntı yaşamadık.. inşallah bu da kolaylıkla geçer 🤲
superrrmom Tugba06 aşıdan önce ebeyi aradım gelelim mi müsait misin diye gelin gelirken bir kaşık calpol içir dedi
Avsrlkn Geçen hafta yaptırdım üstelik ciddi üst solunum yolu hastalığı geçiriyordu fakat çok uzun sürdüğü için günü çok geçmişti yaptırdım. Hasta olmasına rağmen ne ateş ne huzursuzluk yaşamadım fakat ben calpol verdim☺️
Tugba06 Asyakus123 ateş döküntü olabilir dedi ama hiçbirini yaşamadık şükürler olsun 😇darısı bekleyenlere 🤲