Merhaba 3 ay önce sezaryen doğum yaptım. Gecen ayın 18’inde regl olmuştum. 4-5 gündür de ara ara kahverengi akıntı geliyor. Kasık ağrılarım da vardı ilk 2 gün yoğun derecede regl olucağımı sandım fakat kahverengi akıntı geliyor. Gebelik belirtisi mi yoksa normal bir durum mu yaşayan varmı?