Bebeğim 7 aylık dün bi kaç saat ayrı kaldık emzirmek için geldim gittim ama 1 den 7 ye kadar yoktum aylar sonra ilk defa ayrıydık ama geldiğimde hiç sevinme,gülme,heyecanlanma yoktu bakıyor öyle sanki annesi değilmişim gibi çok umarsız neden böyle acaba sizinde böyle mi? Kafama taktım dünden beri 🙄