@"Elifmav"kucağınıza alın biraz evde yürüyün sakinleşsin belki de kokunuzu istiyodur biraz kucağınızda uyusun sakinleşince bırakın bide emzik alıyosa ağzına da emziğini koyun ben bebeğim çok ağlayınca kucağıma alıyorum kokumu alınca rahatlıyo bide benim bebeğim gürültüyü sevmiyor sessiz ortamda daha rahat ediyo🥰 son olarak ben kundak yapıp ayağımda sallıyorum birde gözünü kapatıyorum öyle de uyuyor