Yarın 40 gün olucak 15-20 gün olmadan kanamam bitmişti saten akıntı gibi aşırı az geliyordu 3 gün önce tekrar hafif basladı kanama adet baslangıcı gibi bugun asırı derecede geldi yani tam adet kanaması gibi geliyor. Lohusalıgım boyunca gelmedi bu kadar normal midir yasayan oldu mu