Merhaba anneler
Bebeğim 14 aylık yürüme arkadaşı ile ilerliyor, koltuğun bi ucunda bi ucuna sıralıyor da ama hala desteksiz yürümüyor doktorumuz 15. Aya kadar normal olduğunu söyledi ama içim içimi yiyiyor bazen. Aynı durumda olanlar var mı aranızda ? Ya da önerileriniz var mi ne yapabilirim süreci hızlandırmak için