Basıma ilk defa geliyor 5lt koca bidon yağdanliğa dökerken elimden hop dedi düştü tutayım derken yarısı halıya döküldü çamaşır makinasına goturdum hemen 60 derece de 2 kere yıkadım ama çıkmamış hala yağlı napcam bilmiyorum halıyı yeni aldım makinada yıkanan atmak istemiyorum canım çok sıkkın napabilirim fikriniz var mı