Biroglanannesi Kızlar 2 gün oldu regl olmadım . 1 gün geçince Test yaptım negatif çıktı . Gebelik olsa silikte olsa belli olmaz mıydı ? Kafam Allak bullak oldu ya
Umay_zeynep Biroglanannesi bazı gebeliklerde vermez sonucu 1 hafta daha beklemelisin tekrar yaptır yok ben bu şüpheyle yaşamam diyorsan kan tahlili garanti 1 haftalıksa bile gösterir
Biroglanannesi pellini ilk defa böyle bişi yaşıyorum . Her ayın 14 ü yada 15 i olurdum hiç sekmezdi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😪