tugceIkra2022 Arkadaşlar merhaba 👋 9.5 aylık kızım var hiç dişimiz çıkmadı neden olabilir acaba bizim gibi olanlar var mı? Sizlerin hangi ayda başladı dişleriniz çıkmaya?
Feyza150710 tugceIkra2022 canım hiç üzülme benim kızımda 1 yaşında 2 hafta önce 2 dişi aynı anda çıktı su an 3. Yolda . 6 yaşında bir kızım daha var 4 dişi aynı anda yine 1. Yaş gününden 3 gün önce çıkmıştı. Olabiliyor yani :)
MyPrincessBaby_ tugceIkra2022 9. Aya girdik çıkarmaya başladık şuan alt dişlerden biri üst dişin yan tarafını da çıkardı , ön dişte iyice kabardı, ama o kadar kötü atlattık Allahtan sabır diliyorum
tugceIkra2022 Feyza150710 hiç çıkmayınca insan bir tedirgin oluyor canım ilk çocuk bide tecrübesiz olunca 😀😀
Eserr-80 9 ay 25 günlük hiç dişimiz yok dipleri beyaz gözüküyor ama çıkarmaya niyeti yok gibi hatta babası implant yaptırcam kızıma diyor 😂😂
Sontvbukucu tugceIkra2022 13 14 aya kadar cikmayabiliyor. Normal. O aylarda çıkmazsa o zaman doktora danisirsiniz. Gorumcemin bebegi de 10 aylik daha yeni çıktı
Denizkus2021 tugceIkra2022 ilk dişi 11.5 ayda cıkardık. Şuan 14 aylık 4 diş var ama hepsi şiş geliyorlar sırayla dert etmeyin😅