ikievladimveben merhaba güzel anneler ben boşanma aşamasındaki esim icin uzaklaştırma aldırdım emniyete gittim ordan adliyeye sonra ne arayan oldu nede bisey bu kararın çıkıp çıkmadığını nerden öğrenebilirim
Selda_eslem ikievladimveben uyap vatandan bakın ordan görebilirisniz . Ama size zaten emniyetin size kagıt vermesi gerekir eger bulamazsanjz direk polisi arayıp bilgi alabilirsiniz . Eşim polis ona sordum
ikievladimveben Selda_eslem ordan baktim da bulamadık normal 155 mi arayacağım sormak için yoksa buranın emniyetini mi
ikievladimveben Selda_eslem söyle oldu elimde tektit mesajları vardi şikayet olmadim sadece uzaklaştırma istedik onlar da onun icin adliyeye gitmen gerekiyor dediler götürdüler orasida yarin belli olur dedi ama ne arayan soran olmadi
Selda_eslem ikievladimveben direk 155 arayın hatta artık ortak hat kullanıluyor o yüzden 112 arıyabilrisiniz yonlendirmeye. Yapılıyor
ikievladimveben Selda_eslem evet aradim hafta sonu girmiş araya bide mahkemeden karar çıkması iki günü buluyor dediler yarin gün icinde arayın arkadaşlar daha iyi bilgi verir biz grubuz burda dediler
Selda_eslem ikievladimveben sorunsuz hal olur inşallah 🙏 o zaman kadar da bi problem olma inşllah 🙏 hakkınızda hayırlıs olsunn cok mutlu olun inşallah