kelebegin_annesi 31 aylık hala aman aman konuşması yok ama derdini anlatabiliyor. Bak geldi , gitti , bebek ağlıyor , yürüyor uçuyor vs anlatıyor ama net bir konuşması yok henüz bende geç mi diye düşünüyorum ama 2 yaşında gelişim testi için gittiğimiz doktor 3 yaşına kadar normal olduğunu söylemişti