Bebekveben Merhabalar hanımlar kızım 2 gün sonra 3 aylık oluyor. İlk 1.5-2 ay gaz sıkıntımız hiç yoktu son 1 ayımı, kabus oldu. Gazını mama veya memeden sonra üstten her seferinde çıkarana kadar uğraşıyoruz. Kendisi alttan da bolca çıkarıyor ama hala çok gazlı. Biogaia kullandık işe yaramadı sab sampleks kullanıyoruz oda başta iyi geldi şimdi hiç fayda etmiyor. Kimyon çayı rezene masaj herşeyi denedim. Artık o kadar uykusuzum ki düşüo bayılmaktan korkuyorum bazen 24 saatte 2-3 saat uyuduğu oluyor artık dayanacak gücüm kalmadı
Bebekveben Symkoc sürekli ağlamıyor da kızım sanki gaz sancısı yatınca oluyor kalkınca gülücükler saçıyor ilgi istiyor
Symkoc Bebekveben zorla uyutuyorum 5 dk sonra yanına gidiyorum gözlerini açmış etrafı izliyo biraz ilgilenmeyince de başlıyo ağlamaya gazını almadan yatırmıyorum alttan da çıkarıyo ama yok uyumuyo çocuk
Mervesenolmertt Biogaia yi duzenli olrak kullanin yaninda bi tane daha gaz ilaci kullanin metsil yada nurse harvey's gibi 5 aylik olduk bizde hala devam ayni sekilde kullaniyorm gaz sorunu bitti deyip biraktim 10 gun kabus gibi gecti ve duzene girmedi surekli uyaniyor 😭
Mervesenolmertt 3 bucuk aylikti zorla uyutuyodm agliyodu uyumak istemiyodu uyuduktan 10 dk snra uyaniyordu sebebini çözemedim 1 bucuk ay bu sekilde gecti 5 aylik olduk en azindan uyuturken artk aglamiyo en uzun uykusu 1 saat tekrar uyutuyorm 1 saat daha uyuyo illa uyancak 1 saat snra kurulu alrm gibi
Merve1650 Relactaz bizede iyi geldi bide biogaia kullandım çok şükür gazımız bitti gibi bu arads 2.5 aylığız relactaz bi deneyin derim