Mdngny Kizlar selam. Bebeğim 2 ay 3 günlük birkaç gündür çığlık çığlığa ağlıyor herşeyi yapıyorum gazını çıkarıyorum ama yine ağlıyor atak haftası mi yoksa başka bişey mi bı Fikri olan var mi
Hbbkarabey Mdngny bizimkide iki buçuk aylık bir haftadır bizde öyleyiz aşıdan sonra oldu ne olduysa ,çok huzursuz
Ahsenmom78 Hbbkarabey ben aşıyı daha yaptırmadım çağırmadılar benımkıde öyle ınanım ıkı gundur sebepsız cıglık cıglıga aglıyor
Hbbkarabey Mdngny gaz sancısı olmayan çocukta gaz sancısı olmaya başladı bizde damla başladık o iyi geldik biraz daha
Mdngny Hbbkarabey hadi yaa kötü olmuş senin için bizdede normal duran çocuk çığlık çığlığa ağlıyor birden🤷