Peri95 Anne olan sizsiniz. Neyi nasıl istiyorsanız o şekilde doktorunuza danışarak ilerlemelisiniz bence. Büyük ihtimal çevrenizdeki baskı, kilosunun çoğu bebekte olduğu gibi 3-4 kilo civarında olması gerektiğini düşündüklerinden. Ama bebeğin gelişim sürecinde baz alınan her zaman doğum haftası+doğum kilosudur. Ve doğum haftası+kilosuna göre kilo alımı gayet sağlıklı duruyor. Normalde ilk 10 gün civarı şişlik indiğinde 300-400 gram civarı kilo verimi görülür. Bununla birlikte artı olarak sarılık da görülür. Bunların yaşanmadığını da göz önünde bulundurursak şahsi görüşüm anne sütüyle devam etmeniz yönünde.