Brnbkr Merhaba 4 günlük bebeğim sadece doğduğu gün günde ⅘ kere kaka yaptı sonrasında hiç yapmadı .. sadece anne sütü alıyor sizin de başınıza böyle bişe geldi mi ? Normal mi ?