Kızlar merhaba. Zaman zaman bazı şeyleri kendime dert ediyorum. 16 ayligiz. Dışardan bakan ne kadar zeki maşallah diyor. Göz teması çok güzel. Komutları alıyor al bunu babana ver deyince hemen götürüyor. Gel yemek vakti deyince sandalyeye çıkıyor. Git babaanneye sarıl deyince sarılıyor. Yani bir çok şeyi anlıyor ve yapıyor. Ama bazen babası ile sesleniyoruz dönüp bakmıyor. O bakmayınca biz gidiyoruz kerem diyoruz pesimize geliyor. Parka arkadaşı ile gidiyoruz tut elini diyorum tutuyor ve onunla merdivenden çıkıp kaykayda oynuyor. Ama al ver kelimesini hiç söylemiyor. Bazen ağlayarak istediği şeyi gösteriyor işaret etmiyor. Bazen de işaret ediyor. Anne demiyor. Baba dede aba vs bazı kelimeleri söylüyor. Bay bay tanıdığına yapıyor yabancı ya yapmıyor. Öpücük işine gelene atıyor. Arkadaşlarım kerem diyor bakmıyor ama kereme büşra nerde dersem kahkaha ile dönüp busraya bakıyor. . Müzik acilinca oynuyor bi kaç kez parmak ucunda oynadığını fark ettim kısa süreli. Sadece müzik acıkken yapıyor. Uzun oldu ama anlatabilmek adına yazdım. 16 aylık sizinkiler nasıl bu süreçte.