Oğlumun neredeyse 10 gündür sesi kısıktı ben cok ağlayıp bagirdi için kısıldı sandım bugün kusmaya başladı hemen acile götürdük boğazi kızarmış geniz akıntısı var dedi antibiyotik ve calpol verdi geniz akıntısı migdesni bulandırıyor o yüzden kusuyodur karni rahat şu anda dedi . İshal yoktu ama aksam ustu biraz cıvık yaptı. Ve gazi çok kötü kokuyor belliki mideyi usutmus. Ne yapacağımı şaşırdım 7 de uyudu 9 a kadar uyumayan çocuk bisey olacak diye çok korkuyorum . Sürekli kucağımda hiç yerinde durmayan çocuk şimdi çok sakin. Bu verdiği antibiyotik boğaz için ama migdyede fayda eder mi? Ne yapacağımı bilmiyorum bu belirtilerle klamoks şurup fayda eder mi