Fatmanurdmn ablacım millet bebeğinin uyumamasından şikayetçi bu yazdığın hakaret gibi geldi 😀 doktorlarda zaten 2ayından sonra uyandırmayın diyor kendi acıkınca uyanıyor diye 5saatten cokta bsey olmaz bence benmde bebeğim 4-5saat uyuduğu oluyo acıkınca besliyorum deli gibi emiyor tabi o ayrı 😀