Anneler merhaba Happy mom’dan Happy kids’e geçeli 9 gün oldu çok şükür bebişimi sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım normal doğum yaptım ve dikişlerim var birinci sorum doktor estetik dikiş yaptım dedi nasıl oluyor dikiş alınma işlemi olacak mı yoksa kendiliğinden mi düşecek ve ne zaman düşücek ikinci sorum ara ara böyle sızlıyor sanki dikişlerim normal midir acaba yardımcı olursanız çok sevirim çok korkuyorum bişey olacak diye 😔