2 gün önce kızım 1 yaş aşısı oldu. Aşıdan sonraki gün ateş 38-39lara yükseldi geceye kadar çok şükür ateşi düştü. Ama dünden beri vucüdunda döküntüler oluştu. Benek benek kırmızılık. Ve çok kötü pişik olmuş. Poposunda da bu kırmızlıktan var hafif kabarma var. Diş çıkardığı dönemde pişik oluyor ona bağladım aslında ama bu benek benek kırmızılıklar beni korkutuyor. Bu durumu yaşayan oldu mu ? Lütfen yardımcı olur musunuz.